Často kladené dotazy
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte se na nás obrátit na e-mailu hello@neatlane.cz a my se s vámi co nejdříve spojíme.
Doprava
Jaké používáte dopravce?
Menší objednávky (pod 10kg) odesíláme skrze Zásilkovnu. Větší objednávky odesíláme skrze GLS.
Nabízíte dopravu zdarma?
Ano! Dopravu máte zdarma již při objednávce nad 3 000 Kč.
Jak dlouho běžně trvá doručení objednávky?
Dobu doručení produktu můžete vždy zkontrolovat na stránce daného produktu přímo pod tlačítkem přidání do košíku. Některé výrobky máme již na skladě a některé kousky se vyrábějí až po odeslání objednávky, to se může týkat např. velkého nábytku. Doba doručení se avšak standardně pohybuje mezi 1-3 týdny.
Již jsem odeslal/a objednávku a chci v ní udělat změnu. Je to možné?
Na provedení změn v objednávkách máme omezený čas. Napište nám co nejrychleji na hello@neatlane.cz a my se budeme snažit vaši změnu stihnout zapracovat!
Platba
Jaké typy plateb jsou dostupné na Neatlane?
Na Neatlane můžete zaplatit platební kartou nebo bankovním převodem.
Při platbě převodem použijte číslo objednávky jako variabilní symbol platby. Jakmile jsou peníze připsány na náš učet, začneme objednávku připravovat k odeslání.
- Číslo účtu: 2302377208 / 2010
- Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky
Reklamace a vrácení zboží
Nabízíte bezplatné vrácení zboží?
Ano! Do 30 dní můžete zboží vrátit zcela zdarma. Napište nám na hello@neatlane.cz a o vrácení zboží se postaráme.
Moje objednávka dorazila poškozená. Co mám dělat?
Pošlete nám prosím e-mail na adresu hello@neatlane.cz s fotografií poškozeného výrobku a další postup už můžete nechat na nás.
Spolupráce
Jsem architekt/interiérový designér a chtěl bych klientům nabídnout výrobky na Neatlane. Je možné se domluvit na spolupráci?
Ano, děkujeme za váš zájem o spolupráci! Napište nám na hello@neatlane.cz a na něčem se určitě domluvíme!